Girona. Girona dóna el tret de sortida a la 49a Caravana Internacional de Cotxes Vetustos

Durant tres dies, aquesta caravana recorrerà les comarques gironines

La tinenta d’alcalde i regidora de Promoció i Ocupació, Marta Madrenas, ha estat l’encarregada aquest matí de tallar la cinta que dóna el tret de sortida oficial a la 49a Caravana Internacional de Cotxes Vetustos Girona-Costa Brava, organitzada per l’associació Motor Club Girona. Al costat de la regidora Marta Madrenas, han assistit a l’acte el regidor de Seguretat, Mobilitat i Via Pública de l’Ajuntament de Girona, Joan Alcalà; el president del Motor Club Girona, Josep M. Bregante; el director de la prova i vicepresident del Motor Club Girona, Ernest Plana, i el responsable de Seguretat Vial de l’esdeveniment, Josep M. Escandell.

La caravana, formada per cotxes clàssics i antics, recorrerà durant tres dies les comarques del Gironès, el Pla de l’Estany, l’Alt Empordà, el Baix Empordà, la Garrotxa i la Selva. Hi participen persones vingudes de diferents indrets de Catalunya, Espanya, França i Alemanya.