Begues. Begues incorpora un nou espai per al lleure jove

El Fixu acollirà activitats per a aquest col·lectiu del municipi i serà la seu social de l’entitat juvenil 6tres9

Ja es troba en funcionament al costat de la Piscina Municipal de Begues un nou espai destinat al lleure jove de la població, El Fixu. Aquest nou equipament disposa d’una sala central d'uns 60 m2 de superfície útil, una sala polivalent de 100 m2 per a usos compartits i una zona exterior de 250 m2. El Fixu, que serà també la seu de l’entitat juvenil 6tres9, té accés directe a la zona de gespa de la piscina descoberta, que podrà ser d’aquesta manera utilitzada també per a programar activitats concretes i puntuals a l'aire lliure durant l’estiu.

L’Ajuntament de Begues ha destinat 100.000 € per a la reforma integral d’aquest equipament que ha suposat la millora de les seves instal·lacions a més de dotar-lo de mobiliari interior i exterior i de material tecnològic.

El nom

L’equipament ha estat batejat fent referència al nom de l’entitat 6tres9 donat que està extret de les primeres xifres dels telèfons fixos al municipi. Per tal de triar aquest nom es va realitzar una dinàmica de pluja d’idees amb joves al Centre Cívic El Roure.

1649764644inauguracioelfixu.jpg
1649764645elfixu02.jpg

Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409