Cassà de la Selva. Ruta literària a Cassà de la Selva ‘Quan en dèiem xampany’ a càrrec del seu autor, Rafel Nadal

- La ruta literària tindrà lloc el dissabte 17 de maig i començarà a 2/4 de 12 a la Plaça Sant Pere (davant de l’església)
- Després de la ruta s’homenatjarà a la família Nadal celebrant el 25è aniversari de trasllat de l’Ajuntament a la seva antiga casa residencial

Una ruta literària teatralitzada per Cassà inspirada en el llibre ‘Quan en dèiem xampany’ de Rafel Nadal. Aquest és l’esdeveniment que tindrà lloc el proper dissabte 17 de maig a partir de 2/4 de 12 del matí i que començarà a la Plaça Sant Pere (davant de l’església) de Cassà.

Sota el títol ‘Cassà, el poble dels taps de xampany’, Rafel Nadal, juntament amb els actors de Guspira Teatre, Els Trefins i la Cobra del Centre Cultural Sala Galà, recorrerà els principals escenaris on transcorren les accions del seu llibre.

La visita, que s’iniciarà a la Plaça Sant Pere, recorrerà el carrer Avall, el carrer Major, la Plaça de la Coma - visitant Can Trinxeria -, el Carrer Barraquetes, el Passeig Vilaret, el carrer Catalunya, el Puigcogul, el carrer Ample i finalitzarà a Can Nadal, on s’ubica actualment l’Ajuntament i on finalitza la història de ‘Quan en dèiem Xampany’.

A partir de la ruta s’editarà un material amb el mapa i els punts d’interès que servirà per repetir la visita guiada en diferents moments de l’any.

HOMENATGE A LA FAMÍLIA NADAL
El mateix dia 17 de maig, tot seguit de la ruta literària, s’homenatjarà a la família Nadal en motiu del 25è aniversari del trasllat de la casa de la vila a Can Nadal.

L’acte tindrà lloc al pati de Can Nadal i comptarà amb la presència del Sr. Josep Maria Dausà, exalcalde de Cassà de la Selva, el Sr. Jordi Nadal i Oller, el Sr. Francesc Nadal i Vidal, en representació de la família i el Sr. Enric Bagué, alcalde de Cassà.

Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409