Cassà de la Selva. Comercialització de 9.000 xapes de cava amb imatges representatives de Cassà

 L’empresa de cava artesà Farré – Garriga ha editat una col•lecció de xapes de Cassà de la Selva
 La presentació oficial de la col•lecció es farà el dijous 15 de maig a les 8 del vespre a Can Nadal.

L’empresa de cava artesà Farré – Garriga presenta la col•lecció de xapes de cava de Cassà de la Selva el proper 15 de maig a les 8 del vespre a la sala de plens de l’Ajuntament (Can Nadal).

Es tracta de tres xapes especials amb imatges representatives del municipi: Can Nadal, els gegants i una vista panoràmica de Cassà de la Selva, juntament amb un breu text descriptiu a les etiquetes de les ampolles de cava.

S’editaran 3.000 xapes de cada model, un total de 9.000, que es comercialitzaran arreu del territori català.