Cassà de la Selva. Multiplicitat d’actes per celebrar el Sant Jordi a Cassà de la Selva

- El programa s’ha inaugurat avui a les 8 del vespre amb una lectura de textos i poemes
- Durant el mes d’abril el Centre Cultural Sala Galà acull l’exposició ‘A l’abril, cada paraula val per mil’

A llarg d’aquesta setmana l’Ajuntament de Cassà, juntament amb diverses entitats del poble, promou múltiples activitats per celebrar la diada de Sant Jordi.

La programació s’ha encetat avui amb una lectura de textos i poemes a les 8 del vespre al Centre Cultural Sala Galà.

L’acte central del cartell té lloc demà, dia de Sant Jordi, a partir de 2/4 de 6 de la tarda a la Plaça de la Coma on hi haurà un espectacle d’animació infantil, un mercat d’intercanvi de llibres i culminarà amb l’actuació de l’Esbart Dansaire de Cassà.

El dijous 24 d’abril a les 9 del vespre tindrà lloc a la Sala Galà una xerrada informativa sobre la Llei Orgànica per a la Millora de la Qualitat Educativa (LOMCE) a càrrec del president de la Federació de Pares i Mares d’Alumnes de Catalunya, Àlex Castillo.

El divendres 25 d’abril es projectarà ‘Aiguabarreig’ d’Antoni Martí a la Sala Galà a les 9 del vespre.

El dissabte 26 d’abril serà el dia d’entrega dels premis. A les 11 del matí es farà entrega dels premis de l’11è concurs de punts de llibre a la Biblioteca Municipal. A les 7 de la tarda s’entregaran a la Sala Galà els guardons als premiats del concurs literari de la Colla Excursionista Cassanenca.

El diumenge 27 d’abril a les 12 del migdia es presenta a l’Auditori Sala Galà el conte infantil ‘Cabretes al país de les marevelles’ de Montse Vila i amb il•lustracions de Montse Mayol.

Durant tot el mes d’abril hi ha disponible al Centre Cultural Sala Galà l’exposició ‘A l’Abril, cada paraula val per mil’.

Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409