Nova victòria de Marc Duran a les 24 hores de Tennis de Taula de Cassà de la Selva

Després que els més de cent cinquanta jugadors/es participants hagin disputat més de set-centes partides, avui a les 3 de la tarda el jugador de Vilanova Marc Duran s’ha proclamat campió de la 38a edició de les 24 hores, revalidant així el triomf aconseguit fa dos anys en aquesta mateixa prova.

L’any passat les 24 hores de Tennis de Taula, trofeu Narcís Negre, no es van poder celebrar a causa de la pandèmia, però enguany s’han desenvolupat amb relativa normalitat, si bé hi ha hagut restriccions de moviments, accessos i horaris que s’han hagut de complir amb les actuals restriccions.

Els dos grans favorits a la prova, l’excampió estatal Marc Duran i el jugador veneçolà resident a Madrid, Nelson Villanueva, ben aviat s’han perfilat com a favorits i s’han anat imposant en tots els partits de la fase prèvia fins a arribar invictes al final on s’han enfrontat. Marc Duran, que coneix perfectament les 24 hores de Cassà ha permès només una relativa igualtat en el primer joc (11-9) però ha esbandit totalment al seu rival en els altres dos jocs deixant-lo a 8 i a 5 punts i s’ha imposat amb gran autoritat i amb un joc molt eficaç en totes les varietats de cops.

En la resta de categories s’han imposat: Mireia Badosa (TT Cassà), a la categoria femenina; Joan Sués (CRE L’Escala), que ha participat en gairebé totes les edicions de les 24 hores, en veterans de més de 50 anys; Òscar Capdevila (Castelldefels) en veterans 40 anys; David Ruescas de Badalona en juvenils; Amador López en locals no federats, Biel Rodríguez en Infantils,  i Joaquim Azcon en TT adaptat.

A les finals i a l’acte de lliurament de guardons hi han assistit la nova Directora del Serveis Territorials d’Esport de la Generalitat a Girona, Anna Julià, acompanyada del president de la Federació Catalana de Tennis de Taula, Agustí Massip, l’alcalde accidental de Cassà, Joan Casabó, la regidora d’esports, Lourdes Martin, el president del TT Cassà, Albert Puigmolé i el del Foment Deportiu Cassanenc, Àngel Teixidor, així com Marta Negre, filla del creador de la prova fa més de quaranta anys, Narcís Negre.

Dissabte al matí es va encetar la jornada esportiva de tenis taula al Pavelló triple de Cassà amb la disputa de l’Obert Català benjamí i aleví masculí i femení, puntuable per al rànquing nacional.