Participants de Catalunya, Andorra, França i Euskadi a les 24 hores de Tennis de Taula de Cassà de la Selva

Aquest any, la 38a edició de les 24 Hores de Tennis de Taula, Trofeu Narcís Negre, tindrà més de cent seixanta participants de clubs de Catalunya, Andorra, França i Euskadi.  La competició torna al calendari aquest proper cap de setmana, després de la suspensió provocada l’any passat per la covid-19.

Les mesures actuals per controlar la pandèmia, afectaran algunes de les normes de desenvolupament de la prova que s’haurà d’aturar entre dos quarts d’una i les sis de la matinada i obligarà a participants i públic a seguir estrictes normes de seguretat sanitària.

La jornada de tennis de taula s’iniciarà dissabte 28, a les deu del matí amb la disputa de l’Obert Català, reservat a jugadors i jugadores de les categories aleví i benjamí, que participaran en una prova puntuable per al rànquing català. Les finals es disputaran a les quatre de la tarda.
A les sis de la tarda donaran inici les 24 hores que es dirimiran en diferents categories: absoluta masculina i femenina, juvenil, infantil, veterans 40 i veterans 50; i enguany s’ha incorporat la categoria de tenis de taula adaptat.

Les partides es jugaran fins al diumenge al migdia quan està previst que es disputin les finals en les diferents categories. A les dues de la tarda de diumenge es lliuraran els guardons als millors classificats.

Les 24 Hores de Tenis de Taula de Cassà es disputaran a les instal·lacions del PAV-3 de Cassà de la Selva. La competició està organitzada pel Club de Tennis de Taula de Cassà i compte amb la col·laboració del Foment Deportiu Cassanenc i l’Ajuntament de Cassà de la Selva. Els participants, com ja és habitual, podran accedir a la piscina per refrescar-se al llarg de la competició i disposaran d’un espai per a acampanada, però sempre respectant les normes de grups restringits i ús de mascareta. També serà obligatòria la mascareta per a tots els assistents a la competició excepte quan estiguin disputant alguna partida.

Tot i que per les seves característiques es fa difícil vaticinar un possible guanyador de les 24 hores, d’entrada hi ha dos favorits, Marc Duran, excampió d’Espanya i jugador del Borges i el veneçolà del San Sebastián de los Reyes, Nelson Villanueva.

El president del Tennis de Taula de Cassà, Albert Puigmolé, està molt satisfet d’haver recuperat les 24 hores i ha manifestat <<És una prova emblemàtica del tennis de taula català que es coneix arreu. Enguany, a mesura que podíem anar recuperant la normalitat en les competicions, tothom ens demanava si les tornaríem a fer. Malgrat les dificultats i les incerteses al final es va decidir  tirar-les endavant amb les limitacions que ens imposa el Procicat. Estem molt satisfets de tornar a aplegar la gent del tennis de taula a Cassà de la Selva>>.

Des de l’Ajuntament de Cassà, l’alcalde Robert Mundet ha volgut agrair l’esforç i dedicació del club i dels voluntaris que ho fan possible.  << Tornar a recuperar aquesta competició, que arriba als trenta-vuit anys, produeix una immensa alegria. Es recupera una tradició esportiva estival de gran ressò a tot Catalunya on també competeixen esportistes d’altres nacionalitats. Tot i les restriccions podrem gaudir d’un cap de setmana de Tennis de Taula en un poble on aquest esport està competint a molt alt nivell. Des de l’Ajuntament volem agrair a l’entitat de Tennis de Taula la seva implicació i esforç per recuperar aquest trofeu i a tots els col·laboradors que ho fan possible.>>