Platja d'Aro. Platja d'Aro acull del 25 al 29 de setembre el 1r Open UEFS Cup de futbol sala de clubs infantils amb la participació de cinc equips

Properament, del 2 al 6 d’octubre, s’hi celebrarà la 1a Copa del Món de Microfutsal 3x3

El Palau d’Esports i Congressos de Platja d’Aro és la seu del 25 al 29 de setembre de la 1a edició de l’Open UEFS Cup de clubs infantils en format de lligueta, amb la participació de cinc equips, dos provinents d’Hondures – Atl. Catracho i C.D Honduras -, dos de Rússia - Dinamo de Sant Petesburg i Rostok d’Ekaterinburg -, el Palamós F.S. El torneig és organitzat per la Unió Europea de Futsal (www.uefs.eu) amb el suport i col·laboració de la regidoria d’esports de l’Ajuntament de Castell–Platja d’Aro, la Diputació de Girona i el Consell Català de l’Esport.

La inauguració del torneig serà el dimarts 25 a les 16.30 h, i to seguit hi haurà el partits Dinamo-Rostok (17 h) i Catracho-Honduras (18.45 h). Dimecres 26 Honduras-Dinamo (19.15 h) i Palamós-Catracho (20.30 h), dijous 27 Rostok-Honduras (19.15 h) i Palamós-Dinamo (20.30 h), divendres 28 Catracho-Dinamo (19.30 h) i Palamós-Rostok (20.45 h). Darrerament, el dissabte 29 de setembre hi haurà els partits Rostok-Catracho (19.15 h) i Honduras-Palamós (20.30 h), que precediran el lliurament de trofeus i l’acte de clausura del torneig (21.45 h).

Properament, del 2 al 6 d’octubre, el Palau d’Esports i Congressos de Platja d’Aro, acollirà la 1a Copa del Món de Seleccions de Microfutsal 3x3 amb la participació de 14 equips, amb la presència d’Equador, Colòmbia, Honduras, Canadà, Rússia, Euskadi i Catalunya, entre d’altres; organitzat també per la Unió Europea de Futsal. Aquetes dues competicions de tardor prenen el relleu a tres campionats celebrats a la primavera d’enguany al municipi: la 3a edició de la Copa de les Nacions de Futbol Sala, i la 2a Lliga Europea de Microfutsal 3x3, i la 1a Copa de Clubs Femenins.

Informació complementària:

Unió Europea de Futsal

T 972 226 642 . M 657 564 061 Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. www.uefs.eu

Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409