Cassà de la Selva. Obres a l'escola Puig d'Arques i renovació del paviment de la Biblioteca

Avui han començat les obres a l'escola Puig d'Arques, on el projecte inclou el canvi de coberta.

Aquesta és la segona fase del canvi de cobertes, que afecta l'àrea sud-est de l'edifici, on es fa el cicle infantil. Les feines de renovació passaran per la retirada de les teules antigues i s'incorporarà un panell aïllant a més de teules noves. La primera fase del canvi de coberta va incloure la part de la façana principal.

Aquesta part del projecte de reformes està pressupostada en 147.822,15 € i està finançada per la Generalitat de Catalunya. A més d'aquest projecte, es faran les obres de reforma de les escales, de la porta i del filat metàl·lic de l'entrada al pati de cicle infantil. També s'inclou la millora de la xarxa d'aigua del lavabo d'infantil per evitar les fuites d'aigua que ara es produïen. Aquesta part de les obres són càrrec de l'Ajuntament i estan pressupostades en 13.666,95 €.

L'inici de les obres es produeix un cop ha acabat el curs i es preveu que s'acabin al setembre, abans de l'inici del nou curs escolar.

Aquesta setmana també s'està fent la substitució de tota la moqueta del primer pis de la biblioteca, que tindrà tancat l'accés a la primera planta fins al 30 de juliol.

16268732262021-07-20 escola puig-d-arques.jpg