Gironès. Exposició "BiodiversiTER" al 'Centre de Visitants del Gironès'

L'Espai d'exposicions temporals del Centre acull, fins el 7 d'octubre, una mostra sobre la conservació de la fauna i flora del riu Ter que inclou visita guiada gratuïta i passejada

El riu Ter banya 10 municipis de la comarca del Gironès. El Consorci  Alba-Ter és el responsable de la bona gestió del nostre riu.

Aquesta mostra itinerant ens parla de la conservació i recuperació de les zones naturals properes a les riberes, és a dir, sobre els anomenats ‘hàbitats riparis’. El projecte de conservació, que forma part del programa Life + Natura de la Unió Europea, es desenvoluparà durant el període 2010-13 a diverses poblacions de la riba del Ter, totes elles amb una fauna i flora considerades d’interès comunitari.

A l’exposició es plasmarà quins problemes té la riba del riu Ter i quines solucions proposa ara el projecte 'BiodiversiTER', a més de conèixer millor els espais naturals del nostre país i aprendre a respectar-los.

SETEMBRE-OCTUBRE 2012

(fins el 7 d'octubre)

Visites guiades

Setembre: Dimarts 25 i dimecres 26, a les 10h