Blanes. Convocatòria de premsa per la presentació de la VI Fira d’Entitats de Blanes

El proper dimecres 26 de setembre de 2012, a les 12.00 h, l’Ajuntament de Blanes presentarà en roda de premsa la VI Fira d’Entitats al despatx d’alcaldia. La fira està organitzada pel departament de Participació Ciutadana de l’Ajuntament de Blanes i gestionada pel Col·lectiu d’Entitats Cíviques del municipi.

La roda de premsa anirà a càrrec de l’alcalde de Blanes, Josep Marigó, la primera tinenta d’alcalde de Benestar i Ciutadania, Lourdes Fàbrega, i representants del col·lectiu d’entitats que gestiona l’esdeveniment, Marc Coll i Glòria Sánchez.

Enguany ha augmentat el nombre d’entitats i associacions que participaran a la fira respecte l’anterior edició que es va celebrar el 2010, ja que l’esdeveniment se celebra amb caràcter biennal. La sisena edició de la Fira d’Entitats tindrà lloc el darrer cap de setmana de setembre -els dies 29 i 30-, durant tota la jornada, al passeig Cortils i Vieta de Blanes.

CONVOCATÒRIA DELS MITJANS DE COMUNICACIÓ

ACTE: Roda de Premsa Presentació VI Fira d’Entitats de Blanes

DIA: Dimecres 26 de setembre de 2012

HORA: 12.00 hores