Cassà de la Selva. Les Nits de la Coma acaben la seva 5a temporada amb un espectacle amb majúscules.

Aquest cicle d'arts escèniques ha portat dues actuacions mensuals que s'han representat a les golfes de Can Trinxeria i en aquesta ocasió es farà al pati a l'aire lliure.

Les Nits de la Coma, és un cicle cultural consolidat que es fa des de l'octubre de 2016 i que aquesta darrera temporada ha comptat amb espectacles de molt èxit com "Nymio" de la Companyia Zero Conducta, un exercici de poesia visual feta amb els dits o "Las Loopes" amb el seu concert-show de techno-humor.

Ajo i Mastretta arriben al Pati de Can Trinxeria després d'actuar a llocs tant emblemàtics com el Cafè Berlin. És un luxe poder gaudir d'aquest espectacle, difícil de definir i que juga amb la idea del cabaret, la micropoesia, el punk i el cuplé. Ajo dibuixa el concepte en una de les seves peces "La micropoesía es una arma cargada de pasado imperfecto, muy imperfecto", l'artista multidisciplinària interpreta els versos carregats de musicalitat, crítica i sobretot intel·ligència. Aquest espectacle fa anys que roda pels escenaris, es fa i desfà a cada sessió amb una gran dosi d'improvisació, sorprenent els espectadors cada vegada. Nacho Mastretta és un músic i compositor de música i de bandes sonores de pel·lícules com "Asfalto", "En males compañías", "El Gran Vázquez", "Oh Mammy Blue" entre d'altres. Mastretta fa l'encaix perfecte acompanyant la creativitat desbordant de l'Ajo a l'escenari.

Així doncs, acomiadem aquesta temporada de les Nits de la Coma amb un gran espectacle, que no us podeu perdre.

Quan: El dissabte 19 de juny a les 21 h
On: Pati de Can Trinxeria

Entrades a la venda a cassacultura.cat