Fornells de la Selva. Una desena d'alumnes inicien el curs de l'Escola de Teatre del Gironès a la Sitja

Les matriculacions estan obertes fins al pròxim 31 de desembre

El curs, que imparteix l'Escola de Teatre del Gironès, ha començat aquest dijous 20 de setembre per una desena d'alumnes de Fornells de la Selva a les instal·lacions del centre cultural la Sitja.

El curs, que acabarà oficialment el 6 de juny, culminarà amb un taller final de curs el 2 de juny. Es  tracta d'un espectacle on els alumnes podran mostrar als seus familiars, amics i amigues tot el que han après durant el curs.

L'objectiu d'aquesta activitat, però, és el desenvolupament personal i l'adquisició d'habilitats socials dels alumnes. D'aquesta manera, el programa pedagògic del curs no pretén només formar actors sinó contribuir a la formació integral dels alumnes: El coneixement d'un mateix, seguretat personal, capacitat d'observació, expressivitat, domini del cos i la veu, treball en equip, responsabilitat però per sobre de tot passar-ho bé.

El Consell Comarcal del Gironès organitza amb la col·laboració dels ajuntaments de la comarca les classes que imparteixen els professors i professores de l'Escola de Teatre del Gironès.

Les matriculacions estan obertes fins al pròxim 31 de desembre.

Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409