Cassà de la Selva. La Nit dels Músics fa un homenatge a deu músics que ens van deixar el darrer any.

En aquest concert han participat 45 músics, el mateix nombre d'edicions que porta celebrant-se aquesta cita amb la música, tan arrelada a Cassà.

Els Amics de la Sardana organitzen aquest acte des de 1976 ininterrompudament, aquest cop han comptat amb la participació de La Selvatana, la Principal de Cassà i un seguit de músics convidats, vinculats a Cassà com és la tradició de la Nit dels Músics. Aquest any s'han interpretat dotze sardanes en versió curta.

Han dedicat la sardana Amics de Cassà com a homenatge als membres de la junta que ens van deixar el darrer any: Quim Costa, Víctor Matas, Albert Rutllant i Quim Serret. També han dedicat cadascuna de les peces a músics cassanencs que també ens van deixar en els darrers mesos: Martí Bota, Llucià Casellas, Joan Coll, Félix Horcajo, Martí Matas i Pere Puig.

Per finalitzar el concert, s'ha interpretat El sereno de Josep Coll, aquesta peça que sempre ha tancat l'audició ja és un clàssic de la Nit dels Músics.

A diferència d'anteriors edicions, el format no permetia ballar sardanes tot i que alguns espectadors de les darreres files, amb distancia, han ballat de forma espontània. El concert s'ha fet al camp de futbol amb tot l'aforament complet, després de canviar d'ubicació per la gran afluència de públic. Amb la mateixa il·lusió de sempre, els músics que hi han participat tenen una vinculació amb la vil·la i mantenen la tradició d'un dels esdeveniments més arrelats a Cassà que aviat arribarà al mig segle.