Cassà de la Selva. Aquest any la Festa de Cassà tindrà una arrencada diferent, el pregó serà interpretat amb llenguatge de signes

És el primer any que s'incorporar el llenguatge de signes que pretén fer d'aquesta festa una celebració inclusiva, posteriorment es podrà veure en vídeo al canal cassa.tv.

Aquest any el pregó el farà el doctor cassanenc, Jordi Dorca, professor universitari, ha sigut cap de pneumologia de l'hospital de Bellvitge, i darrerament ha fet divulgació sobre els efectes del coronavirus a diferents mitjans.

El pregó tindrà lloc al camp de futbol a les 19 h, serà el tret de sortida de la programació i el seguirà la Nit dels Músics. Aquest nou emplaçament permetrà donar cabuda a un major nombre d'espectadors en directe. Després de tots aquests mesos de restriccions i pandèmia hi ha molta expectació fer poder gaudir de la festa al carrer i moltes de les entrades dels diferents actes es van esgotar el primer dia d'obrir les reserves. Tot i les restriccions d'ocupació i les mesures de seguretat es preveu una festa molt concorreguda.

Es podrà accedir per la rampa on hi haurà el control d'accés i d'entrades, s'han habilitat 6 places de pàrquing per persones amb mobilitat reduïda a la mateixa Avinguda Onze de Setembre davant l'Escola Puig d'Arques. Des de l'organització emplacem a qualsevol persona que tingui discapacitat auditiva que es posi en contacte i li facilitarem les localitats de primera fila.

Recordem que aquests actes tenen aforament limitat per les mesures de restricció de la COVID i recomanem a tothom que no pugui fer ús de la seva entrada que l'alliberi per facilitar l'accés a altres persones.

16221969822021-05-28 Prego i nit musics 2.jpg