Roses. Roses tanca la temporada 2012 amb la celebració del Campionat de Catalunya i l’Europeu de la Classe Laser

L’alcalde de Roses Carles Pàramo, juntament amb els presidents del Gen Roses i de l’Associació Estació Nàutica Roses-Cap de Creus, Josep Maria Isern i Miquel Gotanegra, presenten la recta final de la temporada nàutica de Roses 2012, en què se celebraran el Campionat de Catalunya i l’Europeu de la Classe Laser.

La presentació tindrà lloc demà divendres 21 de setembre, a la seu del Gen Roses al Port Esportiu, a les 12:30 hores.

La badia de Roses acollirà el Campionat de Catalunya de Laser Standard i la Regata To Be or Not to Be en la categoria Màster, que tindrà lloc els dies 22, 23 i 24 de setembre. Posteriorment, de l’1 al 5 d’octubre, es disputarà el Campionat d’Europa de Laser Màster. El nombre de participants en el Campionat de Catalunya serà d’una cinquantena, mentre que el Campionat d’Europa superarà els 300 regatistes, provinents de 24 països de 4 continents. D’altra banda, es calcula que durant aquests dies els esportistes juntament amb els acompanyants superin el milè de visitants.