Lloret de Mar. Grans noms a la nova temporada de Teatre de Lloret de Mar

El Teatre de Lloret aixecarà el teló de la temporada octubre-desembre, programada per Bitò Produccions, amb un programa marcat per la presència de grans noms com Josep Maria Pou, Els Amics de les Arts, Julio Manrique, Clara Segura i Oriol Broggi, entre d’altres. En total seran 11 funcions d’octubre a desembre que ompliran de teatre, música i espectacles familiars el Teatre de Lloret.

Entre les novetats, destaca que aquesta temporada, per primer cop, les entrades dels espectacles de la programació del Teatre de Lloret podran comprar-se per internet a través del web teatredelloret.cat gràcies al conveni signat entre Bitò Produccions i l’Ajuntament deLloret de Mar. L’entrada en funcionament d’aquest nou sistema de venda d’entrades (+tiquet) suposa una important millora en comoditat i operativitat pels espectadors a l’hora d’adquirir les seves entrades. Les entrades es posaran a la venda el dijous 20 de setembre a les 10 del matí i podran comprar-se per internet al següent web, al Museu del Mar i a la taquilla del Teatre una hora abans de la funció.

Pel que fa a la programació, el tret de sortida el donarà, el 7 d’octubre, l’espectacle Els tres óssos de l’Estaquirot Teatre. Després d’aquesta versió del conte de La Rínxols d’or, el pianista blanenc Carles Marigó interpretarà peces de finals del segle XIX i els inicis del XX en el marc del Concert Benèfic que la Creu Roja oferirà el 14 d’octubre. El 21 d’octubre, la companyia Thomas Noone Dance presentarà Balbir, el meu avi, un espectacle de dansa per a tota la família basat en l’experiència del coreògraf i les històries que de petit li explicava el seu avi, d’origen hindú. Després del seu pas per Temporada Alta, el 2 de novembre arribarà a Lloret Incendis, un espectacle on Oriol Broggi dirigeix Clara Segura i Julio Manrique i posa de relleu l’absurd dels conflictes civils. Operetta, premi Butaca al millor espectacle familiar 2011, arribarà a Lloret l’11 de novembre per endinsar-nos en el gènere operístic a través de la realitat més quotidiana. Una setmana després, Els Amics de les Arts presentaran al públic lloretenc el seu darrer disc Espècies per catalogar. El 25 de novembre, la companyia Pep Bou seduirà tota la família amb l’espectacle de bombolles Clinc! i el 2 de desembre Antonio Díaz Carvajosa ens deixarà bocabadats a La asombrosa historia de Mr. Snow, premi al millor espectacle de la Mostra d’Igualada 2012.

Josep Maria Pou ens portarà el seu darrer èxit Celobert, un espectacle que temporada rera temporada triomfa als teatres d’arreu del món. La programació la clouran el lloretenc Fermí Reixach amb l’espectacle Veinte poemas de amor y una canción desesperada i el Concert de Nadal a càrrec de l’Orquestra de Cambra de l’Empordà.

El preu dels espectacles oscil·la entre els 7 i els 24 € i es fan descomptes del 25% als titulars del Carnet Jove, jubilats, alumnes de l’Aula Municipal de Teatre, famílies nombroses i famílies monoparentals i del 50% a les parelles lingüístiques. També hi ha disponibles un abonament de 3 espectacles (15% de descompte), un abonament de 5 espectacles (30% de descompte) i un abonament familiar (15% de descompte).