Articles
Publicat el Dimecres, 24 Juliol 2013 17:19
Escrit per Redacció
Protecció Civil de la Generalitat (DGPC) ha rebaixat a fase d’ALERTA el Pla especial d'emergències per accidents en el transport de mercaderies perilloses per carretera i ferrocarril a Catalunya (TRANSCAT) un cop els Bombers de la Generalitat han pogut apagar l’incendi que afectava la cisterna d’un camió que transporta benzina a l’AP-2 al Papiol, just a l’enllaç amb l’AP-7.
Als volts de les 17.00 hores, els Bombers de la Generalitat han confirmat també que el foc que afectava la massa forestal propera al camió ja està controlada. Al lloc es mantenen una desena de dotacions acabant de remullar el camió i apagar l’incendi de vegetació.
Cal recordar que en aquest incendi no hi ha hagut cap persona ferida.
El Servei Català de Trànsit informa que es manté tallada l’AP2 en sentit nord i que l'AP-7 està oberta però es registren retencions en els dos sentits. Els vehicles que circulen per l'AP-2 en sentit nord són desviats en direcció al peatge de Martorell.
Font: Gencat