Solsona. Nou seminari en línia sobre la gestió de la situació actual del negoci

“Com afrontar la situació actual del meu negoci?” és el títol del primer seminari en línia de l’any que organitza l’Agència de Desenvolupament Local de Solsona i Cardona (Adlsolcar) per a persones en actiu i emprenedores de totes els sectors econòmics del Solsonès i la vila ducal. L’impartirà l’economista Jordi Bacaria els dies 2 i 4 de març de tres a dos quarts de cinc de la tarda.

L’objectiu del seminari és que les persones participants sàpiguen fer un diagnòstic de l’estat en què es troba l’empresa; en detectin punts de millora, oportunitats, debilitats i amenaces, i coneguin diferents indicadors per ser conscients dels punts crítics de gestió en el context actual. Per aconseguir-ho, s’hi treballaran conceptes com els principals indicadors de gestió d’un negoci, els mètodes i fórmules per gestionar-lo i com definir-ne el pla de futur. La participació a aquesta activitat és gratuïta, però cal inscriure-s’hi prèviament a l’enllaç http://bit.ly/seminaris2021. Les persones inscrites rebran l’enllaç d’accés a la plataforma Zoom el mateix dia de la sessió.

L’Adlsolcar té previst organitzar més seminaris virtuals al llarg de l’any, que es presentaran a la tercera Jornada del Punt Empresa, que se celebrarà, també telemàticament, aquest dijous a les tres de la tarda. Al llarg del 2020 se’n van realitzar un total de 13 adreçats al teixit empresarial del Solsonès i Cardona.