Blanes. Els locals que han allotjat els Col·legis Electorals de Blanes recuperen les seves funcions

Aquest dilluns, quan no havien passat ni 24 hores d’ençà que es va tancar la jornada de les Eleccions al Parlament de Catalunya 2021, la feina relacionada amb aquest procés ha continuat en la que serà ja la seva darrera etapa. De la mateixa manera que la setmana passada es va fer el muntatge en diverses fases dels elements que feien falta per a les votacions, ara toca desmuntar-ho i recollir-ho tot.

En definitiva, que els 16 locals que ahir van allotjar els Col·legis Electorals recuperin les seves funcions. Amb aquest objectiu, des de primera hora del matí les brigades dels Serveis Municipals i Protecció Civil han recorregut una vegada més tots aquests espais. Es tractava de fer el mateix que fa una setmana en sentit invers: recollir tant el mobiliari com el material necessari pel procés electoral i per a la seguretat sanitària de protecció COVID.

Cal recordar que per a les votacions fan falta taules, cadires, la cabina amb les paperetes, urnes i altre material de suport que avui s’ha desmuntat per retornar als magatzems. Per la seva banda, Protecció Civil Blanes ha recollit el material de protecció sanitari reutilitzable, com per exemple ampolles de gels hidroalcohòlics, esprais de neteja i desinfecció, així com els paquets de guants i mocadors de paper on encara n’hi havia.

En canvi, s’han tirat a les escombraries les pantalles protectores facials, la bata resistent als fluids, així com les mascaretes FFP2 de què van disposar els membres de les meses ahir. Un altre tipus de residu que s’haurà de retirar és la ingent quantitat de paper sobrant: paperetes, sobre, distintius, cartells i altres tipus d’elements relacionats amb el procés electoral.

Entre aquest dilluns i demà dimarts es preveu que tot aquest material i mobiliari ja s’hagi retirar, de manera que aquesta mateixa tarda de dilluns es reprendrà la darrera fase. De fet, ja s’ha encetat paral·lelament avui al matí, a mesura que es desmuntaven els primers espais: desinfectar i netejar tots els locals perquè continuïn recuperant definitivament el seu ús.

1613486315Recollida Material 1.JPG
1613486315Recollida Material 14.JPG