Altafulla. Nova formació en línia per al sector privat d'Altafulla sobre la protecció de dades

Les regidories de Comerç i Turisme de l’Ajuntament d’Altafulla, que encapçala l’edil Natalia Sanz, posarà en marxa el pròxim 23 de febrer, a les 10:00 hores, una nova formació en línia que va adreçada a les empreses d’Altafulla.

Es tracta del curs on line “Com tractar les dades segons la nova normativa”. Amb el nou Reglament General de Protecció de Dades (RGPD) han arribat noves obligacions, com la d’obtenir un consentiment clar i informat per a cada ús de les dades personals o la d’indicar de forma clara el nom de l’organització —i els tercers— que utilitzaran aquestes dades.

La formació permetrà conèixer en detall les novetats del RGPD i com aplicar-lo correctament en la pràctica professional. També s’identificaran els drets dels ciutadans en relació a les dades i les obligacions que tenen les empreses, entre d’altres, per tal que el tractament de dades personals sigui compatible amb el respecte de la intimitat i la privacitat de les persones.

Per poder participar-hi cal inscripció prèvia. S’ha d’omplir el següent formulari i enviar-lo al correu electrònic Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. , per tal de rebre l’enllaç electrònic per a la trobada formativa.