Blanes. Recta final a Blanes dels preparatius pel 14F, amb la instal·lació de seguretat sanitària als Col·legis Electorals

Aquest divendres han continuat els preparatius organitzats per l’Ajuntament de Blanes perquè aquest diumenge tot estigui a punt perquè les 16 seus allotgin les eleccions del 14-F. Al llarg de la jornada, Protecció Civil de l’Ajuntament de Blanes ha anat passant per tots els Col·legis Electorals per fer la tercera fase de dotació amb què cal nodrir-los tots.

Es tracta d’una banda del material sanitari de protecció pels tres membres de les meses, i de l’altra dels dispositius i mesures de seguretat per vetllar pel compliment de les mesures de contenció COVID. En cada mesa electoral els seus tres membres disposaran de material de protecció pel seu ús exclusiu, de manera que tant el president com cadascun dels dos vocals tindrà 2 mascaretes FFP2, 1 pantalla facial, 1 bata resistent a fluids, 1 caixa de mocadors de paper i 1 caixa de guants de nitril per a tots tres.

Per últim, quant a material de neteja, desinfecció i rebuig hi haurà una solució alcohòlica pel rentat de mans, i desinfectant de superfícies per netejar la superfície de les taules. D’altra banda, el material d’oficina que s’utilitzarà durant les votacions també serà individual per a cada membre de la mesa, de manera que cadascun d’ells tindrà un bolígraf, un retolador fosforescent i un regle que es recomana no compartir.

Durant la visita que s’ha fet avui als 16 Col·legis Electorals també s’han instal·lat altres tipus de material de protecció. Un dels més importants és la senyalització que s’ha posat al terra perquè tothom qui vagi a votar es mantingui a un metre i mig de distància de la taula, així com una safata on dipositar el carnet d’identitat o el document acreditatiu alternatiu, perquè d’aquesta manera cap dels membres de les meses hagin de manipular-lo amb les mans.