Blanes. El temporal de mar i vent no provoca conseqüències greus a Blanes

El Temporal Marítim que està afectant Blanes des d’aquest passat dissabte no ha provocat cap conseqüència greu al municipi, més enllà del què ja sol passar de manera habitual. La Policia Local de Blanes ha tancat alguns accessos de vials prop del mar per l’acumulació de sorra i aigua, entre ells l’Avinguda Vila de Madrid.

Al final d’aquest vial que dóna a mar obert hi ha aigua acumulada, tot i que no s’ha inundat com en anteriors ocasions. D’altra banda, la sorra i l’aigua també s’ha anat amuntegant sobre el Passeig de Mar en diversos trams, tant pel que fa a la calçada per on circulen els vehicles com sobre els vials per on passen els vianants. En aquest darrer sentit, la Policia Local ha barrat el pas a Sa Palomera, pel perill que suposa el trencar de les onades.

Un dels trams on hi ha més sorra acumulada és al Passeig Cortils i Vieta, on està previst que aquesta nit de diumenge comencin a treballar les màquines de l’empresa de neteja per tenir-lo net i a punt de cara al Mercat dels Teixits de demà dilluns. També hi ha força sorra i aigua al tram final del Passeig de S’Abanell, a tocar del Carrer Mercè Rodoreda, així com a la Plaça dels Països Catalans.

Intervenció en la retirada de dos arbres caiguts

Al llarg de la jornada d’aquest passat dissabte la constant pluja que va estar caient, combinada amb el vent que va bufar amb ratxes fortes, va provocar que els equips d’emergència haguessin d’intervenir en la retirada de dos arbres que havien caigut sobre la via pública. Un d’ells, el més aparatós, el va localitzar la Policia Local de Blanes quan eren 2/4 de 3 de la matinada d’avui diumenge mentre patrullaven.

Els policies van observar que havia caigut un arbre de grans dimensions al Passeig de Catalunya, davant la Biblioteca Comarcal, ocupant el carril de circulació en direcció al barri de La Plantera. Ho van comunicar als Bombers de la Generalitat, que van acudir amb dues unitats, procedint a tallar-lo des de la base. L’altre arbre va caure al barri del Puig de la Dona, situat als afores del nucli urbà, i també es van encarregar de talar-lo els Bombers  de la Generalitat.

1610384742Arbre Caigut Passeig Catalunya 2.JPG
1610384742Arbre Caigut Passeig Catalunya 3.JPG