Blanes. L’anunciada nevada no ha arribat a Blanes, on en canvi sí que comença a afectar el temporal de mar

Finalment l’anunciada nevada de la mà de la Tempesta Filomena no ha fet acte de presència a Blanes, que estava preparada per afrontar les seves possibles conseqüències. Malgrat durant les primeres hores de la jornada les baixes temperatures han arribat a fer caure aigua-neu en algunes zones del municipi situades al nord, tan sols ha estat durant poca estona, i finalment la pluja que havia començat a caure a quarts de 4 de la matinada ha acabat guanyant la partida.

Paral·lelament a la pluja que no ha deixat de caure, conforme s’anava aixecant el dissabte, també ha anat augmentant el què igualment s’havia anunciat per aquest dissabte des del Servei de Meteorologia: el temporal marítim amb notable mar de fons de component est. Per aquest motiu, hi ha anunciada una alerta per situació de ‘Perill Moderat’ pel que fa a la zona territorial on hi ha Blanes, tot i que sortosament fins al moment no ha comportat cap conseqüència.

L’alerta de ‘perill moderat’, amb onades que poden arribar a alçades d’entre 2’5 i 5 metres d’alçada, finalitzarà segons el Servei de Meteorologia dilluns entre les 6 i les 12 del matí. En canvi, la tercera alerta que afectava Blanes durant aquest cap de setmana, la de ‘Perill Moderat’ per fort vent, ha canviat de consideració pel que fa a la comarca de la Selva: des de les 12 del migdia d’avui i fins la mitjanit ha passat a ser de ‘Perill Alt’. L’alerta tornarà a ser moderat diumenge fins les 12 del migdia.

1610384740Temporal de Mar 7.JPG
1610384740Temporal de Mar 10.JPG