Solsona. La residència de gent gran de Solsona detecta deu positius nous, per ara asimptomàtics, entre els usuaris

Per iniciativa dels Serveis Socials, l’Ajuntament de Solsona i el Consell Comarcal posen en marxa avui una campanya de suport a les persones residents i professionals de l’Hospital Pere Màrtir Colomés, afectats per un brot de coronavirus des de la setmana passada. Porta per lema “Solsona amb la Residència”, i consisteix a publicar vídeos amb missatges d’ànims, fotos o dibuixos a les xarxes socials. Només cal identificar-los amb l’etiqueta #SolsonaamblaResidència.

Després que la pandèmia hagi colpit la residència de gent gran, fins ara amb 50 usuaris i 16 professionals contagiats i tres difunts, es considera necessari fer arribar tot el suport moral als residents, les seves famílies i el personal. Per això es proposa a la ciutadania que publiqui dibuixos d’infants, fotos i vídeos d’un minut aproximadament (i enregistrats en horitzontal).

Encesa de llums el dia de Reis a les vuit

També s’emplaça tothom a encendre una espelma, fanalet o qualsevol tipus de llum aquest dimecres, dia de Reis, a les vuit del vespre i plasmar el gest amb fotografies publicades a les xarxes amb la mateixa etiqueta.

Avui donen el tret de sortida a la campanya l’alcalde, David Rodríguez, la presidenta del Consell Comarcal, Sara Alarcón, professionals dels Serveis Socials i el músic solsoní Marc Anglarill, col·laborador habitual de la residència, amb sengles vídeos.