Altafulla. Treballs de fresat i asfaltat al carrer Cantó de la Vila i a la plaça de Sant Elm

La regidoria de Via Pública de l'Ajuntament d'Altafulla, que encapçala l'edil Inma Morales, segueix treballant en el pla de millora de carrers i places. Les properes actuacions s'executaran demà dijous 17 de desembre i s'allargaran fins divendres dia 18.

Concretament, es duran a terme treballs de fresat i asfaltat al carrer Cantó de la Vila i la Plaça de Sant Elm. Aquests treballs començaran a les 8:00 hores del matí, i s'allargaran fins les 20:00 hores del vespre, horari en el qual es tallarà la circulació als vehicles.

Les tasques de fresat es realitzaran durant la jornada de dijous, mentre que la de divendres es destinarà a les d'asfaltat. A banda d'aquestes intervencions, també s'asfaltaran les dues antigues illes de contenidors soterrats de la plaça Consolat de Mar i del carrer Onze de setembre.

La inversió d'aquestes millores s'eleva als 25.000 €, i els treballs aniran a càrrec de l'empresa Sorigué.

1608131124CantoDeLaVila.png