Calonge. Calonge celebra el primer cap de setmana de Vila de Nadal

Calonge ha celebrat el primer cap de setmana de Vila de Nadal, que va començar divendres al vespre amb la inauguració de l’exposició fotogràfica “Calonge i Sant Antoni, els anys 80” organitzada pel Club Motor Clàssic Calonge, i també amb l’edició “Pessebre Vivent Déjà Vu”, una mostra de cartells, vídeos i una de les escenes de les edicions anteriors del pessebre vivent. Totes dues mostres van obrir les portes divendres al castell de Calonge. El primer cap de setmana de Vila de Nadal també ha tingut com a protagonistes destacats el concert de Suu i el de La Principal de la Bisbal, així com diferents tallers i activitats infantils.

Calonge Vila de Nadal seguirà el proper cap de setmana amb diferents activitats entre les quals destaca l’espectacle “Bona gent” de Quim Masferrer o el concert a la carta que oferirà el cantant d’Els Pets Lluís Gavaldà. El programa d’activitats de Vila de Nadal pel proper cap de setmana també inclou activitats com la gimcana del tió, un taller per fer cartells de bon Nadal, un taller de postals o els espectacles infantils “Ara t’ho explico” a càrrec de Jordi Tonietti o “La granja més petita del món per Nadal”, de la companyia Anna Roca. També druant el cap de setmana es mantindrà oberta l’exposició “Calonge i Sant Antoni, els anys 80” i el “Pessebre Vivent Déjà Vu” al castell de Calonge.

1607983714DSC_3830.JPG
1607983714DSC_3883.JPG