Blanes. La Policia Local de Blanes ha controlat 1.441 vehicles i aixecat 63 actes COVID aquest cap de setmana

Aquest darrer cap de setmana ha estat el setè consecutiu en què la Policia Local de Blanes ha efectuat els ja habituals controls a peu de carretera per comprovar el compliment de dues de les mesures de prevenció de l’expansió de COVID. Un és el confinament municipal que comença el divendres a les 6 del matí i s’allarga fins el dilluns a la mateixa hora, i l’altre són els confinaments nocturns diaris.

Per comprovar el compliment de les mesures sanitàries per combatre la COVID s’efectuen controls aleatoris en diferents punts del municipi, i el cap de setmana el cos municipal es coordina amb els Mossos d’Esquadra per abastar tots els possibles punts d’entrada i sortida a Blanes. En aquesta ocasió, aquest darrer cap de setmana ha estat l’últim en què s’haurà verificat el confinament municipal, ja que a partir del proper cap de setmana passen a ser d’àmbit comarcal.

Detenció d’una persona amb ordre de recerca i captura

Com sol ser habitual, coincidint amb aquests controls a peu de carretera, els agents de la Policia Local de Blanes també detecten l’incompliment d’altres prescripcions legals. Les més habituals són conductors a qui s’acaba denunciant per alcoholèmia i consum de drogues, o bé per delictes contra la seguretat en el transit.

Ara bé, aquest passat cap de setmana, durant un d’aquests controls rutinaris que es va fer la tarda de diumenge, es va identificar una persona a qui, després de comprovar les seves dades, es va poder comprovar que li constava una ordre de recerca i detenció del Jutjat Penal Número 1 de Figueres. Per aquest motiu, la Policia Local va procedir a la seva detenció, lliurant-lo posteriorment a la Comissaria de l’ABP de la Selva Litoral perquè passés a disposició judicial.

63 actes aixecades i 1.441 vehicles controlats el cap de setmana

Durant el passat cap de setmana, des de divendres a les sis del matí fins aquest dilluns a la mateixa hora, la Policia Local de Blanes ha aixecat un total de 63 actes per l’incompliment d’algun dels dos confinaments: nocturn i municipal. D’altra banda, s’han identificat els ocupants d’un total de 1.441 vehicles.

De tots tres dies, el què ha registrat una major activitat ha estat el divendres pel que fa al nombre de vehicles controlats, mentre que en canvi va ser aquest passat diumenge quan es van haver d’aixecar un nombre major d’actes-denúncia per haver incomplert al confinament municipal i/o nocturn. Divendres es van identificar 668 vehicles i es van aixecar 19 actes; dissabte 329 vehicles i 13 actes, i aquest passat diumenge 131 vehicles i 32 actes.
Vehicles Controlats Actes Aixecades Divendres 779 24 Dissabte 590 13 Diumenge 72 26 Total 1.441 63

Un total de 5.430 vehicles controlats i 588 actes aixecades

Fins al  moment, sumant les xifres d’aquest passat cap de setmana a les que ja es porten comptabilitzades des de finals d’octubre, el total d’actes aixecades per la Policia Local de Blanes per l’incompliment del tancament municipal i el confinament nocturn és de 588 actes. Per la seva banda, des del 30 d’octubre fins al 13 de desembre s’han identificat els ocupants d’un total de 5.430 vehicles.
Vehicles Controlats Actes Aixecades Cap de Setmana 11-13 Desembre 1.441 63 30 Octubre-10 Desembre 3.989 525 Total 5.430 588

1607983713Controls Policia Local 22.JPG
1607983713Controls Policia Local 10.JPG