Riudellots de la Selva. Riudellots amb la campanya #fesquedestaqui

L’Ajuntament de Riudellots de la Selva s’ha adherit a la campanya “fes que destaqui” per promoure l’ús de la mascareta i les mesures de protecció, amb la participació dels Ajuntaments i solidària amb la Marató de TV3. Es tracta d’una campanya impulsada per l’Associació Catalana de Municipis (ACM), per sensibilitzar, promoure i conscienciar sobre l’ús responsable de la mascareta i la necessitat de respectar les mesures sanitàries i de protecció. La iniciativa pretén implicar els ajuntaments i ens locals catalans per tal de conscienciar a la ciutadania que portar posada la mascareta en espais públics és fonamental per lluitar contra la pandèmia de la Covid-19.

Per cada ajuntament que s’adhereixi a la campanya l’ACM afegirà 50 euros a la donació global que realitzarà a la Marató d’enguany.

1607758473acm.jpg