Blanes. Els Hospitals de Blanes i Calella mantenen en total el mateix nombre de pacients ingressats per COVID-19

L’últim comunicat fet públic per la Corporació de Salut del Maresme i la Selva en relació a l’afectació de la COVID als seus centres sanitaris indica que sumen el nombre d’ingressats que fa tres dies. En l’actualitat, hi ha 33 pacients hospitalitzats a Blanes i Calella, si bé hi ha hagut variacions en els còmputs de cada centre. El nombre de professionals positius i en aïllament és de 5 persones, i n’hi ha 1 confinada per contacte estret amb un positiu.

A l’Hospital Comarcal de Blanes ara hi ha 15 persones ingressades, 3 més que fa tres dies, i des de llavors, hi ha hagut 5 ingressos i 2 altes, de les quals hi ha una persona que ja ha negativitzat però continuar ingressada. Als dos centres que la Corporació té a Calella hi ha un total de 18 pacients: 7 a l’hospital i 11 al sociosanitari. Respecte el darrer recompte, a l’Hospital de Calella hi ha hagut 6 ingressos i 9 altes; i al sociosanitari 5 ingressos, 4 altes i 1 defunció.

El Risc de Rebrot continua alt a Blanes i a la Regió Sanitària de Girona

Les dades que ha fet públiques CatSalut corresponents a aquest passat dimecres indiquen que a la Regió Sanitària de Girona hi ha 233 persones ingressades per COVID, 7 menys que quatre dies enrere. Durant tota la pandèmia el nombre de casos confirmats acumulats ha augmentat a 36.424 persones, i han mort per aquesta malaltia 1.155 persones, 219 més en relació a l’anterior actualització.

Altres dades que també ha donat a conèixer el Departament de Salut de la Generalitat és que en l’actualitat el risc de rebrot continua a la zona alta, havent augmentat els darrers dies a la Regió Sanitària de Girona. Ara és de 289, mentre que en l’anterior actualització era de 225. A Blanes l’augment ha estat encara més elevat, i continua a la zona alta pel risc de rebrot: ara és de 304, i en l’anterior actualització era de 193.

1607068584Hospital Comarcal Blanes 11.jpg