Móra d'Ebre. L’Ajuntament de Móra d’Ebre dona llibres en català a les biblioteques escolars de la Ribera d’Ebre

L’Ajuntament de Móra d’Ebre per complementar el cicle anual d’adquisicions de llibres que es realitza des de la Biblioteca Comarcal de Móra d’Ebre rep dues subvencions.

Una de les subvencions es per la compra de llibres en català dins d’un fons de les publicacions realitzades que envia el Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya. L’import d’aquesta subvenció està al voltant de 6.000€. Aquest any 2020, des de l’Ajuntament de Móra d’Ebre es va decidir dedicar part d’aquesta compra a adquirir diversos llibres per a les biblioteques escolars, tant de primària com de secundària, de la Ribera d’Ebre. La segona de les subvencions, està dedicada a la compra a les llibreries del poble que es destinen al fons editorial de la pròpia Biblioteca Comarcal.

Aquest mes d’octubre s’ha rebut la remesa de llibres en català i es procedirà a distribuir-los als 18 centres educatius de la Ribera d’Ebre (14 de primària, 2 de secundària i 2 centres que fan estudis de primària i secundària), a través del Centre de Recursos Pedagògics, i que es concreta en un lot de 3 llibres per a cada biblioteca escolar. L’aportació total feta per l’Ajuntament de Móra d’Ebre als centres de la comarca està al voltant de 800€.

Els centres de primària rebran el lot format pels llibres Emocionar-me de Rhéa Dufresne (ed. Tramuntana), Contes per a nenes i nens feliços de Francesc Miralles (ed. Estrella Polar) i M’endevines de nou? De Joan Antoja (ed. Barcanova). Per la seva banda, els centres de secundària disposaran del lot format per Maneres de viure de Luís Leante (ed. Edebé), El faedor de mentides de M. Carme Roca (ed. Barcanova) i Som tempesta de Michela Mugia (ed. Fanbooks).

1606144351Joana Vernet_ Montserrat Pineda i Maria Josep Clua.jpg