Altafulla. Torna el “propera parada...” del TRAC JOVE amb formació en línia

Les regidories de Joventut dels ajuntaments de la zona TRAC (Torredembarra, Roda de Berà, Altafulla, Creixell i la Riera de Gaià) i el Servei Comarcal de Joventut s’adapten a la nova realitat motivada per la Covid-19 i ofereixen per dues formacions en línia per a joves de la zona que s’iniciaran el 7 de desembre:

1. Taller musical “Musical Project” de Viu Lleure: Adreçat a joves de 12 a 25 anys. 100% subvencionat pel Consell Comarcal del Tarragonès. Impartit per Daniel Arrébola.

2. Taller d’iniciació al lettering: adreçat a joves de 12 a 25 anys i 100% subvencionat. Impartit per Sandra Ballester tècnica de Joventut d’Altafulla.

Les formacions es duran a terme a través de Telegram i els participants disposaran de vídeos per a poder consultar al canal de difusió, un grup de conversa on plantejar dubtes i també es farà webinar per als grups que ho demanin.

Des del TRAC JOVE s’està treballant per tancar un nou calendari d’activitats i formacions per al proper 2021 adaptades metodològicament a la nova normalitat i mirant de donar resposta a les necessitats que aquesta ha generat.

Aquestes accions estan incloses en el projecte de dinamització compartit “Propera Parada...” i compten amb el suport de la Direcció General de Joventut i de la Diputació de Tarragona.

Les inscripcions ja estan obertes fins a l’1 de desembre i es pot demanar informació als Punts d’Informació juvenil o Punts Joves de referència a:

1605912133Cartell TRAC.jpg