Solsona. Cada dia a les sis de la tarda, contes de Rodari a Solsona FM

Dilluns que ve, dia 23, a les sis de la tarda, comença a Solsona FM (www.solsonafm.cat) l’espai “Contes per la ràdio”, que ens oferirà un relat diari de Gianni Rodari llegit per solsonins. És una de les propostes organitzades aquesta tardor per la Biblioteca Carles Morató amb la col·laboració de la ràdio per commemorar el centenari del naixement de l’autor italià.

De moment hi ha una vintena de contes previstos d’emetre al 107.5 de la FM, però qui vulgui participar en aquesta lectura encara es pot inscriure per correu electrònic a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. o bé trucant al 973483839. Igualment, es mantenen obertes pels mateixos canals les inscripcions per prendre part en l’activitat “Contes per correu”, també inspirada en l’obra de Rodari Contes per telèfon. Consisteix a redactar la part d’una història a partir d’unes instruccions que facilita la biblioteca. És una activitat oberta a la participació individual o en grup.