Platja d'Aro. Nova proposta de “Tardes Liles” per a infants

Davant la suspensió de les activitats extraescolars més enllà dels “grups bombolla” i dins les escoles per aturar l’increment de casos de Covid-19, i que ha suposat l’aturada del servei municipal de lleure educatiu de La Casa Lila i el Casal Prejúnior, la Unitat d’Infància de l’Ajuntament de Castell d’Aro, Platja d’Aro i S’Agaró ofereix des de dilluns 16 de setembre aquests dos serveis dins les instal·lacions de les tres escoles de Primària del municipi: Vall d’Aro, Els Estanys i Fanals d’Aro.

Es fa mantenint els “grups bombolla” de cada centre, i cada grup en pot gaudir un o dos dies la setmana de 15.45 a 18.15 h. Es faran activitats a l’exterior, jocs dirigits, tallers, jocs de taules i contes; i també espai de deures (a partir de 1r de Primària). Simultàniament el Casal Júnior s’ha reconvertit en una proposta d’activitats exteriora amb grups d’un màxim de 5 participant de 1r i 2n d’ESO ja inscrits prèviament.

L’activitat s’ofereix als participants ja inscrits a La Casa Lila i al Casal Prejúniors aquest curs 2020-2021, i s’obren inscripcions del 17 al 20 de novembre per a les places vacants de cada grup, amb un cost de 10 o 20 euros (un o dos dies la setmana). Les noves places són limitades, cal un mínim de participants per cada “grup bombolla” per poder realitzar l’activitat i la proposta serà vigent mentre durin les mesures del decret de 29 d’octubre de 2020.

Noves inscripcions del 17 al 20 de novembre a la Casa Lila de Platja d’Aro presencial amb cita prèvia (T 972 825 605 o Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. ) o en línia a la seu electrònica de l’Ajuntament. En els dos casos cal lliurar còpia de la targeta sanitària de l’infant i la documentació necessària omplerta i signada: inscripció, normativa i declaració responsable (podeu descarregar-la a http://ciutada.platjadaro.com/informacio/pdf/InscripcioTardaLila.pdf)

També es continua oferint acompanyament individual i presencials en els deures escolars i desenvolupant activitats lúdiques en horari lectiu tant a les escoles com a l’institut, i com a novetat observació en els parcs infantils i altres zones de lleure per comprovar les noves dinàmiques de lleure que suposa el tancament dels serveis de lleure i extraescolars. L’equip d’Infància el configuren dues directores de lleure, una educadora social, cinc monitors/es i 4 monitors/es auxiliars d’una empresa externa).