El Premi Jordi Cartanyà premiarà enguany iniciatives innovadores impulsades pel sector turístic de la Costa Daurada i les Terres de l'Ebre en el marc de la Covid-19

El Premi Jordi Cartanyà, impulsat pel Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, premiarà enguany iniciatives innovadores impulsades per empreses i professionals del sector turístic de la Costa Daurada i de les Terres de l'Ebre en el marc de la pandèmia provocada per la Covid-19. L'objectiu és reconèixer l'esforç del sector en moments difícils, així com distingir aquells projectes que han tingut la capacitat d'adaptar-se a les noves necessitats i demandes del moment.

El guardó incrementa la seva dotació total fins als 30.000€ i permetrà reconèixer fins a 6 iniciatives empresarials, dues per a cadascuna de les categories següents:

-Millor proposta innovadora i creativa que contribueixi a un desenvolupament turístic sostenible.

-Millor proposta d'eines i aplicació de noves tecnologies per a la comercialització turística.

-Millor creació de noves experiències turístiques.

El termini per a la presentació ja és obert i finalitza el 23 de novembre. Tota la informació de la convocatòria del Premi Jordi Cartanyà es pot consultar en aquest enllaç:

El Premi Jordi Cartanyà de turisme reconeixia en anteriors convocatòries la qualitat i originalitat de materials de promoció turística o de campanyes publicitàries endegades per agents públics i privats del sector, amb una dotació total de 6.000€. En aquest sentit, la presidenta del Patronat de Turisme de la Diputació, Meritxell Roigé, destaca que s'ha treballat per donar una resposta adequada a la situació que està vivint el sector turístic enguany, marcada per la crisi sanitària i econòmica en què estem immersos. «Aquests guardons volen ser un impuls per al sector, per fomentar la seva capacitat de superació i de resiliència», afirma Roigé. De la seva banda, la presidenta de la Diputació de Tarragona, Noemí Llauradó, reitera el compromís de la institució envers el sector turístic, «treballant plegats per adaptar-nos a cada situació amb valentia i creativitat».