Blanes. El Club Esportiu dels Mossos d’Esquadra(CEME) emplaça al Club de Vela Blanes la seu marítima de Catalunya

El Club Esportiu de Mossos d’Esquadra (CEME) de Catalunya i el Club de Vela Blanes han signat un conveni de col·laboració que culmina una tasca prèvia de treball de diversos mesos. L’objectiu és implantar línies de col·laboració entre les dues entitats en tot allò que tingui a veure amb l’àmbit esportiu i la responsabilitat social.

Totes dues entitats ja han planificat futures accions a desenvolupar en el marc de l’acord signat. Això significarà que, properament, es duran a terme diverses iniciatives i activitats tant de caire esportiu com solidari. Val a dir que el Club Esportiu de Mossos d’Esquadra (CEME) té com a president al comissari Joan Carles Molinero i com a vicepresident Josep Denuc, i l’entitat aglutina diverses especialitats esportives a nivell de tot Catalunya.

El Club de Vela Blanes, seu de les activitats marítimes del CEME

D’aquesta manera, doncs, el Club de Vela Blanes ha esdevingut ara la seu marítima principal del Club Esportiu de Mossos d’Esquadra de Catalunya, aglutinant l’activitat de tot el país. El conveni que s’ha signat té una duració inicial d’un any, i es prorrogarà automàticament si cap de les dues entitats manifesta el contrari. En aquest sentit, el Club de Vela Blanes ha expressat la seva voluntat de col·laborar, en el format que es determini, en totes les activitats organitzades o promogudes pel CEME, i viceversa.

Per la seva banda, el Club Esportiu de Mossos d’Esquadra s’ha compromès a fer difusió, a través de la seva web i xarxes socials, de les col·laboracions que portin a terme totes dues entitats, així com de totes les novetats i notícies que es generin al respecte. L’activitat principal que es durà a terme a Blanes serà el rem en diverses modalitats, i s’espera que en el futur es pugui arribar a crear una secció de vela, a més a més de donar cabuda a tot el què tingui a veure amb els esports marítims.

Activitats esportives i solidàries

L’objectiu a mig i llarg termini de la Secció Marítima serà la competició de caire nacional i internacional. D’altra banda, la col·laboració entre el Club de Vela Blanes i el Club Esportiu de Mossos d’Esquadra també inclourà accions de caire més solidari en la que s’han alineat totes dues entitats, que coincideixen a defensar que esport i solidaritat han d’anar de la mà.

El Club de Vela Blanes ja ha estat guardonat en nombroses ocasions per aquesta tasca més social, i per seguir de prop tota l’activitat a instagram en aquest darrer sentit el hashtag és #RowTowardsaBetterWorld El conveni l’han signat el president del Club de Vela Blanes, Joan Balaguer, i els representants del CEME també va comptar amb la participació del gerent del CVB, Héctor Espadas, i el cap de l’Àrea Bàsica Policial de la Selva Marítima dels Mossos d’Esquadra amb seu a Blanes, David Castro.

1605188782Conveni Club Esportiu Mossos Esquadra i Club Vela 5.jpg
1605188782Conveni Club Esportiu Mossos Esquadra i Club Vela 4ok.jpg