Solsona. El cementiri de Solsona adopta mesures especials per Tots Sants

Per prevenir la COVID-19 i en plena segona onada de la pandèmia, l’Ajuntament de Solsona adopta una sèrie de mesures al cementiri municipal per la festivitat de Tots Sants. Entre divendres i diumenge, d’acord amb les recomanacions de Protecció Civil, a fi de protegir els visitants al cementiri els dies de l’any en què més culte es ret als difunts s’habilitarà un únic accés, per la porta principal, un recorregut unidireccional i dues sortides.

L’horari d’obertura del recinte serà de vuit del matí a set de la tarda. Se senyalitzarà un recorregut intern de sentit únic per evitar que les persones es creuin en sentits oposats i garantir la distància interpersonal d’1,5 metres. La capacitat màxima serà de 900 persones i agents cívics vetllaran pel control d’aquesta ocupació. Així mateix, a fi d’evitar aglomeracions, es demana a tothom que es limiti a visitar els difunts propers.

Com en tot espai públic, cal dur màscara i netejar-se les mans amb desinfectant hidroalcohòlic. Qui vulgui utilitzar les escales mòbils per accedir als nínxols més elevats, caldrà que es posi guants d’un sol ús que es facilitaran a l’entrada.

A causa de l’excepcionalitat d’aquest any i les limitacions d’espai, els actes religiosos es traslladen a la catedral. El rosari i la pregària es faran el primer de novembre a dos quarts de cinc de la tarda i la commemoració dels fidels difunts, el dia 2 a les onze del matí.

1603743534cementiri_interior.jpg
1603743534entrada_juny20.jpg