Blanes. Prop de 1.500 persones de Blanes s’han vacunat contra la grip per descartar la COVID durant la 1a setmana

A Blanes s’han superat amb escreix les expectatives que hi havia respecte quantes persones es vacunarien contra la grip en la campanya massiva organitzada per primera vegada per l’Equip d’Atenció Primària dels ambulatoris i l’Ajuntament. Un total de 1.445 persones s’han adreçat als diferents locals on s’ha anat ubicant l’acció sanitària, que té com a principal objectiu ajudar a descartar la COVID, per la similitud dels símptomes de les dues malalties.

Aquest nombre de persones es refereix només a la campanya que s’ha organitzat aquests dies. Per tant, no inclou tots els qui s’estan vacunant a l’ambulatori o formant part d’altres experiències que també s’estan fent amb col·lectius determinats de Blanes per aconseguir el mateix objectiu. A priori, les previsions amb què es treballava era que cada jornada de la campanya intensiva hi hauria una mitjana d’unes 200 persones

Aquesta previsió, però, ja es va trencar des del primer dia en què es va començar a vacunar a la Biblioteca Comarcal, per la massiva afluència de públic que va haver. Una de les principals temences de la ciutadania era quedar-se sense poder-se vacunar, una circumstància que l’Equip d’Atenció Primària dels ambulatoris té molt ben controlada i no es cansa de repetir: hi haurà vacunes per a tothom, i per això no cal patir.

Vacunacions arreu dels barris de Blanes fins al 10 de Novembre

Perquè tothom pugui vacunar-se s’ha dissenyat una Campanya de Vacunació contra la Grip que sigui especialment intensiva i efectiva, que arribi al màxim nombre de persones possible. Des de fa setmanes es va preparar una logística que farà possible vacunar arreu dels barris, sense necessitat d’haver d’anar al seu ambulatori de referència: hi haurà hagut 8 locals que han acollit l’acció sanitària.

La campanya intensiva, que va començar dilluns passat, s’allargarà fins al 10 de novembre, i abasta tots els barris de Blanes aplegats a través de diversos locals que estan actuant com a centre de referència. Cal dir que qualsevol veí del municipi pot anar al local que vulgui, independentment que resideixi o no en aquella zona de referència en concret, i demanar cita prèvia a www.gencat.cat/ics/usuaris, tot i que s’intentarà vacunar a tothom qui vingui al lloc, dia i hora organitzats per fer la vacunació.

Setmana del 26 al 30 de novembre i dies successius

Dilluns vinent, 26 d’octubre, les vacunacions es continauran fent al Casal Juvenil de la ParrEls dies i locals on es continuaran fent les vacunacions intensives contra la grip són els següents:
Locals i Barris d’Influència Dies Horari Casa de la Cultura: Control-Horta La Perla, Quatre Vents, Can Borell i Mas Moixa Divendres 6 Novembre
9’30-13’30 i 16-17’30 h Centre Cívic Can Borell: Control-Horta La Perla, Quatre Vents, Can Borell i Mas Moixa Dimarts 27 Octubre

Dimecres 28 Octubre 9’30-13’30 i 16-17’30 h Centre Juvenil Parròquia Ca la Guidó: Ca la Guidó, Mas Florit, Mas Cremat i Puig de la Dona Dilluns 26 Octubre

Dimarts 10 Novembre 9’30-13’30 i 16-17’30 h Oficina Participació Ciutadana C/Ample: Raval, S’Auguer, Sa Massaneda, Dintre Vila, Sa Carbonera i Port Dijous 29 Octubre
Divendres 30 Octubre
Dimecres 4 Novembre 9’30-13’30 i 16-17’30 h Local AVV Mas Enlaire: Mas Enlaire, La Pedrera i Mont-Ferrant Dilluns 2 Novembre

Dimarts 3 Novembre 9’30-13’30 i 16-17’30 h Teatre d’Els Pins: Racó d’En Portas, Els Pins i La Plantera Dijous 5 Novembre
Dilluns 9 Novembre 9’30-13’30 i 16-17’30 h

1603579868Biblioteca Comarcal 3.JPG