Altafulla. L'Ajuntament d'Altafulla presenta els dos parcs de socialització per a gossos als carrers dels Caus i del Vinyet

La regidoria de Protecció Animal de l’Ajuntament d’Altafulla, que encapçala l’edil Inma Morales, ha presentat aquest matí els dos parcs de socialització per a gossos que s’han instal·lat als carrers dels Caus (a l’antic Parc de la Caputxeta) i del Vinyet.

Les noves àrees d’esbarjo per als animals, amb una dimensió d’uns 500 i 300 m2, respectivament, incorporen elements per facilitar el joc i el divertiment dels gossos, així com bancs i altres elements que contribueixen a la bona socialització animal. Les papereres són de material no oxidable, i s’ha instal·lat un abeurador dissenyat per a què els gossos puguin beure sense dificultats. El paviment és majoritàriament de sorra perquè els animals puguin jugar còmodament.

Aquest nou espai forma part del pla municipal de millora que ha impulsat la regidoria de Protecció Animal per dotar el municipi d’àrees concretes amb l’objectiu de garantir que, com a mínim, dues de les àrees més transitades pels gossos, com l’entorn d’Hort de Pau, i el centre de la vila, disposin d’una “àrea d’esbarjo amb condicions per a la seva socialització d’animals i persones”, com ha assenyalat la regidora de Protecció Animal, Inma Morales.

La inversió d’ambdós equipaments ha estat de 15.000 euros. L’edil també ha apuntat que no descarta incorporar més elements, així com també reforçar els punts de llum.

1602771498Parc Caus v2.JPG
1602771499Parc caus.JPG