Palamós. El Punt Jove presenta les activitats de tardor

El Departament de Joventut de l’Ajuntament de Palamós ha iniciat el quart trimestre de l’any amb un gran ventall d’activitats gratuïtes pensades per als joves el municipi d’entre 13 i 30 anys.

De les activitats programades per a la tardor, n’hi ha algunes de noves i d’altres de consolidades dels darrers cursos amb la finalitat d’oferir als joves la possibilitat d’escollir entre les que més els agradin.

Les activitats previstes aquest mes d’octubre van començar divendres amb la primera sessió del Punt Lila, un espai de debat que té lloc una vegada al mes en què els i les joves poden opinar sobre aquells temes que els inquieten relacionats amb el feminisme. Aquest mateix dissabte es va fer la primera edició del Taller d’iniciació al surf, amb les places exhaurides des dels primers dies d’inscripció i amb una gran demanda per part dels joves, que va tenir lloc a la platja de La Fosca, amb el Club Natació Palamós.

L’activitat que es repeteix aquest trimestre, i que comença el 19 d’octubre, és el Taller d’iniciació al teatre, impartit per Àlex Brull, que tindrà lloc cada dilluns de 18 a 19 h al mateix Punt Jove i que, com la resta d’activitats, és gratuïta.

El passat dijous es va iniciar una nova activitat: “Crea i actua a una web sèrie”, també impartida per Àlex Brull, que es farà els dijous d’octubre a juny de 18.30 a 20.30 h.

De cares a finals d’aquest mes, concretament el divendres 30 d’octubre, de 18 a 19 h, tindrà lloc una sessió participativa per recollir idees pel disseny del mural del nou Espai Jove, a càrrec de Marta Bellvehí. També com a activitat puntual, dissabte dia 7 de novembre, es farà “Senderisme i bolets”, que tindrà lloc de 10 a 13 h, a càrrec de l’Associació Micològica Joaquim Codina.

Pel que fa a les activitats que s’allarguen tot el curs escolar, el Punt Jove ofereix el Taller d’acompanyament al treball de recerca, dirigit a tots els estudiants d’ESO, Batxillerat o universitaris que vulguin un seguiment grupal o individualitzat, o la Dansa Inclusiva amb l’Associació POTS.

La inscripció a totes les activitats és gratuïta i es pot fer a través del correu electrònic Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. o, presencialment, al 1r pis de les Galeries Carme.