Blanes. El Teatre de Blanes es transforma en el ‘Titanic’ amb ‘Noucents’, una vibrant sessió de jazz teatralitzada

L’escenari del Teatre de Blanes es va transformar diumenge passat al vespre en la coberta del mític transatlàntic ‘Titanic’ per recrear la història que va explicar a ritme de jazz la companyia ‘Cascai Teatre’: ‘Noucents’, sots titulada ‘El Pianista de l’Oceà’. El públic assistent –una vuitantena de persones- va poder gaudir des del principi fins al final de la sempre estimulant i vibrant música de jazz que acompanya l’obra.

Dirigida i protagonitzada per Marcel Tomàs, es fica a la pell de Danny Boodmann TD Lemon, un curiós, particular i fascinant personatge creat per Alessandro Baricco, que va atrapar l’espectador des que va irrompre en escena. Cascai Teatre és la responsable d’haver portat a l’escenari de Blanes la romàntica història d’un pianista excepcional que embolcalla la història amb la música popular de principis del segle XX: Ragtime, Blues, Dixieland...

Per acompanyar la narració, es compta amb 4 músics excepcionals, entre ells el blanenc Xavi Molina. Els altres tres són Elena Montané, Andreu Vilar i Adrià Bauzó, que forma tàndem amb el propi Marcel Tomàs. D’aquesta manera, ‘Noucents’ va complaure tant als amants de les bones històries narrades de manera entretinguda, com als qui els agrada gaudir de la bona música.

Properes funcions al Teatre de Blanes: Rialles i ‘Una nit mooolt complicada’

La cartellera del Teatre de Blanes continua imparable aquests següents dies amb dues funcions. La més propera tindrà lloc el diumenge d’aquesta setmana, 11 d’octubre, amb la segona representació del cicle d’espectacles infantils de ‘Rialles Blanes’. En aquesta ocasió es tracta del mag Enric Magoo, que presenta l’espectacle titulat ‘Pota de Cabra 2.0’ a partir de 2/4 de sis de la tarda.

Per la seva banda, la propera representació de teatre professional tindrà lloc el dissabte 17 d’octubre a les 9 de la nit amb la comèdia ‘Una Nit Mooolt Complicada’, de l’Associació Stoptrick Films. Es tracta d’una obra coral, amb un elenc on es compta amb la presència de l’actriu blanenca Maria Sola, que ofereix una reflexió en clau d’humor sobre la tragèdia de viure en una societat insensible amb els més febles.

1602096420Noucents - 9.jpg
1602096420Noucents - 15.jpg