Llagostera. XXI Caminada Memorial Isabel Vila

Aquest diumenge, 4 d’octubre, arriba la 21a edició de la tradicional Caminada Isabel Vila. Enguany, però, no arribarà a la Bisbal, com s'ha fet al llarg dels últims anys. Adoptarà un nou format, amb diverses columnes que, des de diferents punts de Llagostera i poblacions veïnes relacionades amb la vida d'Isabel Vila (la Bisbal i Calonge), es reuniran a un punt del massís de les Gavarres.

El lloc concret de trobada de les columnes serà entre el Puig d‘Aiguabona i el Puig de la Gavarra. Serà a les 11 h, hora en la qual es faran alguns parlaments i la cantada coral de la cançó de la Isabel, composta per Antoni Mas. Està previst que l’acte duri aproximadament uns 45 minuts.

La caminada comptarà amb tots els protocols i mesures de prevenció per fer front a la COVID-19: ús de mascareta, distància de seguretat que implicarà respectar de forma estricta els punts que seran convenientment assenyalats a terra i caldrà portar-se cadascú entrepà i beguda, ja que l’organització no en subministrarà.

Per participar-hi, és obligatori fer inscripció prèvia