Begur. Francesc Orella i Macarena Gómez, al 6è Festival Internacional de Cinema de Begur Costa Brava

Avui, dijous 1 d’octubre, Begur s’engalana per donar el tret de sortida a la sisena edició del Festival Internacional de Cinema de Begur Costa Brava. De l’1 al 12 d’octubre, el municipi gaudirà d’una de les trobades més esperades de l’any i comptarà amb la presència d’importants personalitats del món de la cultura i el cinema. L’actor Francesc Orella, conegut pel seu paper a Merlí, participarà en la sessió inaugural de divendres i en algunes de les projeccions de dissabte. Així mateix, l’actriu de la sèrie ‘La que se avecina’, Macarena Gómez, assistirà a la sessió inaugural, on la directora Maria Ripoll rebrà el Premi d’Honor del Festival 2020 i es projectarà la pel·lícula ‘La bonne épouse’ de Martin Provost, que serà també l’encarregada de tancar el festival el dilluns 12 d’octubre.

A causa de l’actual situació sanitària derivada de la Covid-19, el festival ha adoptat estrictes mesures de prevenció per garantir la seguretat i el benestar del públic.

Compra d’entrades i més informació al web oficial del festival.

1601556719Cartell Festival de Cinema.jpg