Solsona. El Centre Sanitari detecta tres nous casos a la comarca des de divendres en «un augment sostingut, però no alarmant»

Els 40 testos PCR realitzats al Centre Sanitari del Solsonès des de divendres de la setmana passada i fins aquest dilluns han detectat tres nous casos positius. Són pacients d’entre 20 i 30 anys que presentaven símptomes lleus i no tenen cap relació amb casos anteriors. Amb les xifres de les darreres setmanes, es pot parlar d’«un augment de positius sostingut, però sense ser alarmant», segons la direcció de l’ens de salut.

Aquest dimarts s’han dut a terme 37 proves més, amb la qual cosa el volum de contagis diagnosticats pot alterar-se en qüestió de pocs dies. El Centre Sanitari informa que d’entre els positius detectats les darreres setmanes al Solsonès hi ha hagut complicació en tres casos, tots d’edat avançada, un dels quals va morir dijous passat. Els altres dos es troben ingressats a Manresa.

En relació a les escoles, des del Centre Sanitari del Solsonès se segueix amb una especial atenció qualsevol novetat que pugui sorgir als centres, mantenint el contacte directe diàriament. També ho facilita la contractació d’una gestora COVID, que agilitza la transmissió d’informació.