Palamós. El Teatre La Gorga reprèn els espectacles amb la programació del 4t trimestre

El teatre La Gorga de Palamós reprèn la programació estable i presenta pel quart trimestre de 2020 una àmplia varietat d’espectacles teatrals, musicals, de dansa i cinema, recollits en un llibret digital i de lectura fàcil.

La programació s’estrenarà el proper divendres 2 d’octubre coincidint amb la cinquena edició del Festival de dansa de tardor OnaDance de Palamós, que presentarà “Printemps” un espectacle de dansa teatral a càrrec de la companyia Collectiff Orobanches, a les 19 h a la plaça de l’església, i a continuació “In the same ship”, a les 20.30 h al teatre. El festival continuarà fins el 18 de desembre amb un ampli ventall de propostes de dansa i circ per a tots els públics.

La programació de La Gorga inclou també propostes de teatre professional com “Els Brugarol” de Bitó Produccions, amb actors reconeguts com Ramon Madaula i Jaume Madaula, el 14 de novembre.

Pel que fa a la temàtica familiar i infantil, la programació s’iniciarà el 4 d’octubre amb “Twinkle twinkle Baby's star”, una producció del Palau de la Música Catalana i amb coreogafia de la palamosina Olga Cobos; seguirà el 10 d’octubre amb l’espectacle multidisciplinar “Dot”, i el 17 d’octubre amb l’espectacle de carrer “Hippos” el 17 d’octubre, que serà el tret de sortida de la celebració del 20è aniversari de CobosMika Company, i per últim, el diumenge 15 de novembre hi haurà un espectacle de teatre gestual “Faboo, l’encant de la imaginació”.

De la programació musical destaca “Entre la clàssica i el jazz” de Quartet Minvant, que tindrà lloc diumenge 18 d’octubre; el concert teatralitzat “Tenors”, un espectacle que combina cant líric i teatre, el 8 de novembre, i el “Concert de tardor” amb les cobles Sant Jordi i Ciutat de Barcelona, el 29 de novembre.

En la temàtica de cinema, el Teatre La Gorga, dins el Cicle Gaudí de Cinema Català, farà projeccions els dijous d’octubre a desembre. Per aquest mes d’octubre les pel·lícules seran: “La inocencia”, el dia 1; “¿Puedes oírme?” el 15, i “El meu germà persegueix dinosaures”, el 29 d’octubre.

A banda de la programació del quart trimestre de 2020 també destaquen els espectacles organitzats per diverses entitats i acollits pel teatre com la desfilada de moda de Càritas; el concert solidari “Tu ho fas possible” de Creu Roja; el concurs de curtmetratges o els Pastorets de l’Associació Cultural Showboys; la 13a Nit del Talent de Els Cosinets; la reposició l’obra de Gespa Teatre “L’art de la comèdia” o el Concert de Nadal de la Coral El Progrés.

Compra d’entrades i seguretat al teatre

Les entrades es poden adquirir quinze dies abans de cada espectacle a través del web www.lagorga.cat o una hora abans de l’esdeveniment a la taquilla del teatre.

El Teatre La Gorga s’ha adaptat a les mesures de seguretat sanitària establertes amb motiu de la Covid-19.