Llagostera. Llagostera suspèn definitivament la Festa Major 2020

Aquest proper mes d’octubre estava previst celebrar la Fira del Bolet i la Festa Major de Llagostera. En el comunicat que es va emetre el passat mes de juliol ja es va informar de la suspensió de la Fira del Bolet i dels actes de Festa Major més multitudinaris.

Davant dels moments d’incertesa que estem vivint i tenint en compte les recomanacions de les autoritats sanitàries s’ha decidit suspendre definitivament la Festa Major 2020; tot i així, es mantindran algunes activitats de petit format que es poden programar amb garanties i seguretat, tal i com s’ha fet durant l’estiu. D’aquesta manera l’Ajuntament de Llagostera continua apostant per la Cultura com a servei essencial en aquests moments tan difícils pels artistes, empreses i treballadors del sector. En aquest sentit també cal afegir que la majoria de les actuacions suspeses definitivament s’han ajornat a l’any 2021.

Les persones que van adquirir entrades de l’espectacle Bona Gent de Quim Masferrer al punt de venda local, podran recuperar l’import portant l’entrada a Llibreria Sureda.

Pel que fa a la Fira del Bolet, i seguint el mateix criteri, únicament es mantindrà l’acte de lliurament de premis (Ou de reig i Cistell de plata de la Unió de Botiguers), i el  Showcooking, que servirà de tret de sortida a la campanya gastronòmica de la Cuina del Bolet. L’Associació de Restaurants ha decidit no atorgar la Forquilla de Plata enguany.

Amb motiu de l’estat d’alarma un dels dies de festa local es va modificar en la sessió del Ple del passat mes d’abril: el dia 2 de juny es va traslladar al dimarts 13 d’octubre. Malgrat la suspensió de la Festa Major aquest festiu es mantindrà.