Altafulla. Aquest dimecres 16 de setembre s'obren les inscripcions per al Triatló d'Altafulla del circuït popular de triatló Just Tri Series

Aquest dimecres 16 de setembre s’obrirà el període d’inscripcions per a poder participar en el Triatló d’Altafulla, una prova del circuït popular de triatló Just Tri Series, que es durà a terme el proper 10 d’octubre, i que va a càrrec de la regidoria d’Esports de l’Ajuntament, que encapçala l’edil Àlex Cañas, i la direcció tècnica de Sport No Limit. Els participants poden escollir d’entre dues distàncies, Sprint i Super Sprint individuals, i Sprint Relleus.

La modalitat d’Sprint individual i relleus consta de 0,75 km de natació, 20 km de bicicleta, i 5 km de cursa a peu; mentre que la Super Sprint individual compta amb 0,35 km de natació, 10 km de bicicleta, i 2,5 km de cursa a peu.

Les places estan limitades als 100 participants per a la prova de Super Sprint amb un preu de 39 € per persona; mentre que la participació en les distàncies d’Sprint per a individuals i de relleus és de 150 places, i el preu és de 43 € i 65 €, respectivament.

Les inscripcions s’han de tramitar via on line al web https://justriseries.com/ca/altafulla i la inscripció inclou un record commemoratiu, avituallament post-meta i foto de meta gratuïta. Cal destacar que, per seguretat arran de la Covid-19, les inscripcions no es podran fer a última hora.

Quant a les mesures de seguretat per la Covid-19, caldrà respectar els 2 metres de distància de seguretat en tot moment, utilitzar la mascareta en la recollida de dorsals i en l'entrada a boxes, netejar-se les mans en el moment de recollir els dorsals i en l'entrada a boxes, i respectar les normes i fer cas en tot moment de les indicacions que facin les persones de l'organització.

La participació total no superarà les 250 persones, les sortides seran escalonades i per grups reduïts, en la meta es comptarà amb espais amplis i respectant les distàncies.

L’organització prega als participants que tinguin paciència, respecte i tolerància durant el transcurs del triatló. És responsabilitat de totes i tots que la prova es pugui desenvolupar en tota seguretat.

1600177154Just Tri.jpg