Calonge. Calonge i Sant Antoni celebra el cap de setmana Verema & Família

Calonge i Sant Antoni celebrarà aquest proper cap de setmana la cinquena edició de Verema & Família, amb una versió de petit format que permetrà apropar-se a les vinyes i els cellers del municipi en grups reduïts i mantenint les mesures sanitàries per evitar la propagació de la Covid-19.

El Verema & Família d’enguany planteja 3 activitats: un curset d’iniciació al tast de vins, un berenar entre les vinyes i una jornada de verema amb dinar. El cap de setmana començarà amb el curset d’iniciació al tast que organitza el celler Viníric, i que ofereix dues sessions: una a les 11 h i l’altra a les 13 h. En aquest cas, a més del tast de vi, també es farà un tast del most d’enguany. El preu per participar en aquesta activitats és de 5€ i és imprescindible inscriure’s prèviament a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la.

La jornada de dissabte seguirà a la tarda amb el berenar entre vinyes que proposa el Mas Gil. També en aquest cas es faran dues sessions, una a les 15 h i l’altra a les 17h. L’activitat consistirà en una passejada d’uns 3 quilòmetres per les vinyes i un berenar mentre s’ofereix un tast de vi, acompanyat de l’explicació del procés d’elaboració del vi Clos d’Agon. El preu d’aquesta activitat és de 15€ per als adults i de 5€ per als nens, i cal fer la inscripció prèviament a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la.  o al 619 927 102.

La cinquena edició de Verema & Família acabarà amb una jornada de verema a Can Pereclara que començarà a les 9.45 h del matí i permetrà participar en el procés d’elaboració del vi. La jornada acabarà amb un dinar. El preu de l’activitat són 12€ i cal reservar abans del dissabte 18 al migdia trucant al telèfon 609 352 288.

Verema & Família està organitzat per l’Ajuntament de Calonge i Sant Antoni amb la col·laboració del Patronat de Turisme Costa Brava Pirineu, la Fundació Remença XXI i la DO Empordà.

Verema & Família 2020

Dissabte 19/09

11.00 h i 13.00 h Curset d’iniciació al tast de vins. Tast del most i de diferents vins. Al celler Viníric de Calonge.

Preu: 5 €.

15.00 h i 17.00 h Berenar entre vinyes. Cistells en mà i a caminar per les nostres vinyes fins que trobem un lloc bonic on assentar-nos i berenar mentre provem i us expliquem com elaborem el nostre vi Clos d’Agon. Es recomana roba i calçat còmode. Ruta de 3 km aproximadament.

Preu: 15 € adults i 5 € nens.

Inscripció a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. o trucant al 619 927 102. Es recomana roba i calçat còmode. Ruta de 3 km aproximadament.

Diumenge 20/09

09:45 Verema a Can Pereclara. Recull el raïm i participa en el procés d’elaboració del vi i dinar. Menú: amanida, truita de patates / botifarres amb seques i vi de la casa

Preu: 12 €

Reserva prèvia abans del dissabte 18 al migdia al telèfon 609 352 288.

1600177149_DSF1415.jpg