Blanes. L’Hospital Comarcal de Blanes continua sense cap pacient ingressat per COVID-19

Segons el darrer comunicat de la Corporació de Salut del Maresme i la Selva, l’Hospital Comarcal de Blanes continua sense tenir cap persona ingressada tractant-se per COVID-19, una situació que es manté des de fa una setmana. Per la seva banda, a l’Hospital Sant Jaume de Calella s’ha donat una alta durant les darreres hores.

Això fa que s’hagi passat a tenir dues persones ingressades que continuen tractant-se per coronavirus. Respecte el nombre de professionals positius per la COVID-19, la Corporació informa que hi ha dues persones. Se segueix recordant que cal no abaixar la guàrdia i minimitzar el risc de contagi aplicant les mesures d’higiene bàsiques: mascareta, rentat de mans freqüent i distància.

Dades Regió Sanitària de Girona i Selva Marítima

Cat-Salut ha informat respecte la incidència acumulada de positius i probables per COVID-19 a la Regió Sanitària de Girona. En aquest sentit, a la comarca de la Selva Marítima hi ha una incidència del 25’2% de casos acumulats en els darrers 7 dies/100.00 habitants, 5 punts menys que fa quatre dies. Segons aquest barem, la comarca de la Regió Sanitària de Girona amb major incidència ha passat a ser la Garrotxa, amb un 34’9%, seguida pel Gironès Sud amb un 33’3% i l’Alt Empordà, amb un 31’1%.

A la Selva Marítima hi ha una incidència acumulada de positius i probables de 20 persones, i a l’Alt Maresme el nombre és de 27 persones. En relació a Catalunya, la Regió Sanitària de Girona ha passat a ser la 8a amb major incidència acumulada, amb un 27’0%, en un llistat total de 9 en relació als casos acumulats dels darrers 7 dies per 100.000 hab.. El primer lloc l’ocupa Lleida, amb un 105’3%, seguida per l’Àrea Metropolitana Sud i Barcelona Ciutat, amb un 68’5% i un 67’7%, respectivament.

1597660467Hospital Comarcal Blanes 18.jpg