Blanes. 10 unitats d’emergències intervenen en l’extinció d’un foc al transformador d’un antic comerç de Blanes

Diverses dotacions de la Policia Local de Blanes, Bombers de la Generalitat i Protecció Civil han intervingut avui al matí en l’extinció d’un foc que ha tingut lloc avui divendres al barri de Mas Torrents. Quan passaven pocs minuts d’un quart de 9 del matí la Policia Local de Blanes ha rebut l’avís que estava sortint fum d’un transformador elèctric situat en un antic local que, fins fa uns mesos, allotjava un supermercat.

Mentre es comunicava la incidència a la companyia elèctrica, s’han personat al lloc dels fets diverses unitats de cossos d’emergència: quatre efectius dels Bombers de la Generalitat amb dos camions, cinc agents de la Policia Local i Protecció Civil de l’Ajuntament de Blanes. Per major seguretat, s’ha desallotjat als veïns que viuen a la planta més adjacent a l’antic local comercial –quatre persones-, situat als baixos d’un edifici de quatre plantes.

La resta d’inquilins s’han confinat als seus domicilis durant la intervenció del sinistre. Paral·lelament, els efectius de la Policia Local de Blanes han procedit a tallar els accessos a la zona afectada. La intervenció s’ha allargat durant poc més d’una hora, quan s’ha declarat per finalitzada. Cap persona ha resultat ferida a conseqüència del foc, que ha estat ràpidament controlat i extingit.

1596828103Foc antic Mercadona 1.jpg
1596828103Foc antic Mercadona 3.jpg